Evästeet ovat käytössä tällä sivustolla.

Tietoa evästeistä..

Tietenkin tämä on ihan ok..

maria 20-03-2026 21:12 by Maria

Ei hassumpi...

finme 21-03-2026 06:17 by FinMe
MAINOS






Paimen oli kedolla...

jjohn1m 21-03-2026 13:17 by JJohn1m

#96601

mikaelmikael 22-03-2026 03:08 by MikaelMikael

#96259

finme 22-03-2026 04:14 by FinMe

#96595

jjohn1m 22-03-2026 11:03 by JJohn1m

Elämässä olisi paljon ..

flax 22-03-2026 14:01 by Flax
MAINOS

Jokainen elämä on tärkeä. Apua siellä, missä sitä tarvitaan – pelastettu.

jjohn1m 22-03-2026 20:08 by JJohn1m

#96640

flax 23-03-2026 02:07 by Flax

Jos löydät itsesi pohjalta..

olavixd 23-03-2026 08:03 by OlaviXD