Evästeet ovat käytössä tällä sivustolla.

Tietoa evästeistä..

Nyt mennään!

emilia1 07-12-2024 11:22 by Emilia1

Jokaisella pitäisi olla mahdollisuus elää normaalia elämää

maria 07-12-2024 12:11 by Maria
MAINOS






#79532

kimif1 07-12-2024 13:16 by KimiF1

#79009

mikaelmikael 07-12-2024 14:18 by MikaelMikael

Joillakin on kumppani ..

juhani69 07-12-2024 14:20 by Juhani69

Kuntopyöräily on laji,..

aino 07-12-2024 15:20 by Aino

On vaikea kertoa suoraan ...

suomi99 07-12-2024 16:05 by Suomi99
MAINOS

Veikko halusi ...

kimif1 07-12-2024 19:10 by KimiF1

Joskus kannattaa miettiä hieman.

blackjack 07-12-2024 21:01 by BlackJack

Jos lihoan , syön liikaa.

johannes_ 07-12-2024 23:04 by johannes_