Evästeet ovat käytössä tällä sivustolla.

Tietoa evästeistä..

Ei tama korona...

maria 13-08-2021 09:23 by Maria

Tämä sai minut hymyilemään todella suureksi

olavixd 13-08-2021 10:20 by OlaviXD
MAINOS






#36726

flax 13-08-2021 12:09 by Flax

Se oli sitten kun maista..

jjohn1m 13-08-2021 17:23 by JJohn1m

#36789

olavixd 13-08-2021 19:07 by OlaviXD

OMA DIAGNOOSI...

emilia1 14-08-2021 02:04 by Emilia1

Mies pyysi ravintolassa naisen tanssimaan ja nainen suostui.

johannes_ 14-08-2021 02:16 by johannes_
MAINOS

On parempi olla vihattu siksi ..

astro 14-08-2021 03:07 by Astro

SÄNKY ON TAIANOMAINEN PAIKKA...

emilia1 14-08-2021 03:20 by Emilia1

Käytä aina hymyä

mikaelmikael 14-08-2021 04:22 by MikaelMikael