Evästeet ovat käytössä tällä sivustolla.

Tietoa evästeistä..

Melko hyvä

johannes_ 02-09-2020 21:02 by johannes_

Parasta ikääntymisessä on ei yhtään mikään.

jjohn1m 02-09-2020 23:19 by JJohn1m
MAINOS






En ymmärrä sitä

juhani69 03-09-2020 00:08 by Juhani69

Pahin asia kasvamisessa...

blackjack 03-09-2020 00:14 by BlackJack

Perhekuva..

jjohn1m 03-09-2020 01:22 by JJohn1m

Hyvää päivää kaverit!

aino 03-09-2020 02:03 by Aino

Ei ole julmaa päästää irti myrkyllisistä ihmisistä.

juhani69 03-09-2020 03:12 by Juhani69
MAINOS

Eka syyskuuta...

maria 03-09-2020 04:14 by Maria

Tiedatko mika tekisi..

olivia 03-09-2020 04:25 by Olivia

Se olisi ollut mahdollista, ellei peiliä olisi ollut

juhani69 03-09-2020 05:23 by Juhani69