Evästeet ovat käytössä tällä sivustolla.

Tietoa evästeistä..

Nämä kaksi ovat hyvä kaksikko!

blackjack 19-09-2021 06:16 by BlackJack

Jos joku ei ymmärrä pitää turvaväliä ..

onni84 19-09-2021 08:17 by Onni84
MAINOS






Hei, saanko minäkin jotain juotavaa?

astro 19-09-2021 08:18 by Astro

Kunnioitus kaikkia niitä ihmisiä kohtaan,...

olavixd 19-09-2021 09:16 by OlaviXD

Puussa istuva lintu ei koskaan ..

jjohn1m 19-09-2021 10:12 by JJohn1m

#37898

olivia 19-09-2021 15:04 by Olivia

Pessimisti näkee mustan tunnelin.

suomi99 20-09-2021 01:01 by Suomi99
MAINOS

#37908

aino 20-09-2021 04:14 by Aino

MITÄ KOIRANI NÄKEE

sofiaxx 20-09-2021 07:04 by Sofiaxx

Ken vielä mustaa koti..

finme 20-09-2021 10:23 by FinMe