Evästeet ovat käytössä tällä sivustolla.

Tietoa evästeistä..

Älä koskaan unohda ...

olavixd 30-07-2023 14:25 by OlaviXD

Minulla ei ole mitään tekemistä, joten harjoittelen refleksiäni.

sofiaxx 30-07-2023 16:25 by Sofiaxx
MAINOS






#61289

aino 30-07-2023 17:13 by Aino

Aito apu

onni84 30-07-2023 20:01 by Onni84

Yksinkertaisesti inhimillisyys. Kunnioitus tätä miestä kohtaan.

mikaelmikael 30-07-2023 22:08 by MikaelMikael

Tällaiset ihmiset pääsevät paratiisiin ilman käärmettä

suomi99 31-07-2023 04:09 by Suomi99

Se piti lopettaa, mutta eläinlääkäri päätti toisin.

onni84 31-07-2023 08:20 by Onni84
MAINOS

Hyva ulkonako on ...

johannes_ 31-07-2023 09:14 by johannes_

Mutta isa, mun on pakko...

onni84 31-07-2023 10:09 by Onni84

Kunnian mies

olavixd 31-07-2023 11:19 by OlaviXD