Evästeet ovat käytössä tällä sivustolla.

Tietoa evästeistä..

En näe itseäni vanhempana...

flax 10-01-2023 15:22 by Flax

#54439

johannes_ 10-01-2023 19:13 by johannes_
MAINOS






#54435

maria 10-01-2023 21:11 by Maria

#54450

maria 10-01-2023 21:25 by Maria

Foul

aino 10-01-2023 22:25 by Aino

Kuinka moni muistaa..

olavixd 11-01-2023 03:06 by OlaviXD

Kun sinulla ei ole aavistustakaan hevosista

onni84 11-01-2023 04:22 by Onni84
MAINOS

Lapseni kysyivät minulta millaista oli elää 80, luvulla?

suomi99 11-01-2023 07:14 by Suomi99

Huonoa onnea

flax 11-01-2023 08:14 by Flax

Älä ikinä unohda, että ..

finme 11-01-2023 08:22 by FinMe