Evästeet ovat käytössä tällä sivustolla.

Tietoa evästeistä..

Hellähetki.

maria 21-12-2025 17:09 by Maria

Olemalla rehellinen et välttämättä..

astro 22-12-2025 02:19 by Astro
MAINOS






#93338

sofiaxx 22-12-2025 06:22 by Sofiaxx

#93386

olivia 23-12-2025 02:16 by Olivia

Miksi tarvitset puhelinta?!

juhani69 25-12-2025 07:25 by Juhani69

Sen katsominen aiheuttaa minulle päänsärkyä

astro 25-12-2025 22:03 by Astro

Hyvin tehty!

maria 26-12-2025 16:19 by Maria
MAINOS

Hyvin kasvatettuja ihmisiä on yhä vähemmän...

suomi99 27-12-2025 01:12 by Suomi99

Se näyttää kauhealta.

emilia1 27-12-2025 13:21 by Emilia1

Mitä vähemmän olet tekemisissä ..

jjohn1m 27-12-2025 18:12 by JJohn1m