Evästeet ovat käytössä tällä sivustolla.

Tietoa evästeistä..

Kylla, minulla on nk. elamaa..

juhani69 22-10-2019 09:58 by Juhani69

Meinasin luopua huonoista tavaistani..

kimif1 22-10-2019 10:00 by KimiF1
MAINOS






Suudelema on luonnon nokkela...

finme 22-10-2019 10:01 by FinMe

Vaikka kuinka katuisit mennytta...

flax 22-10-2019 10:02 by Flax

Jos kaikki rakastaisivat tanaan..

flax 22-10-2019 10:04 by Flax

Elamassa pitaa olla vareja koska..

aino 22-10-2019 10:05 by Aino

Periksi antamainen ei aina ole heikkoutta...

onni84 22-10-2019 10:06 by Onni84
MAINOS

Antaa menna, kun on alamaki...

jjohn1m 22-10-2019 10:07 by JJohn1m

Esther toivottaa kaikille kauniita unia :)

aino 23-10-2019 08:42 by Aino

Ala kadu koskaaan, etta olet ollut mukava..

olivia 23-10-2019 08:43 by Olivia