Evästeet ovat käytössä tällä sivustolla.

Tietoa evästeistä..

Kun oot just syönyt mahan..

johannes_ 06-09-2021 01:18 by johannes_

Kun on huomenna maanantai

mikaelmikael 06-09-2021 02:07 by MikaelMikael
MAINOS






Nainen oli saanut perintönä ...

juhani69 06-09-2021 02:08 by Juhani69

Lapsi saa opettajalta luvan syödä hedelmää luokan aikana.

emilia1 06-09-2021 03:17 by Emilia1

#37481

astro 06-09-2021 05:18 by Astro

Liukuminen teki minut niin onnelliseksi.

olivia 06-09-2021 06:21 by Olivia

Olen eksynyt..

emilia1 06-09-2021 09:13 by Emilia1
MAINOS

Polttopuiden tulisi aina näyttää tältä

onni84 06-09-2021 10:05 by Onni84

Näinhän se menee, eikö vain?

johannes_ 06-09-2021 13:14 by johannes_

Minkalaisen..

juhani69 06-09-2021 14:21 by Juhani69